Regen rennen vliegen en weer doorgaan. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annemarie en Romy - WaarBenJij.nu Regen rennen vliegen en weer doorgaan. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annemarie en Romy - WaarBenJij.nu

Regen rennen vliegen en weer doorgaan.

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Annemarie en Romy

25 April 2017 | Verenigde Staten, New York

Goedemorgen trouwe lezers, hoe is het met jullie? Na een regenachtige dag liggen wij nu lekker gedouched en al in bed. Onze dag begon vanmorgen lekker rustig aan, op ons gemak ontbeten en ons aangekleed. Daarna zijn we op de metro gestapt richting de williams burg bridge. In de metro zaten we zo lekker dat we niet doorhadden dat we onze stop hadden bereikt totdat we allebei eigenlijk op hetzelfde moment op sprongen en de metro uit zijn gegaan. De Engelse dames die naast ons zaten verschrikt achtergelaten. Iets beter opletten dus ;). Eenmaal aangekomen bij de Williamsburg bridge bleek het een erg koude. Bewolkte regenachtige dag te worden dus wijn hebben halverwege onze wandelroute in brooklyn besloten om lekker naar 5th Avenue te gaan om daar lekker te winkelen. Op 5th Avenue aangekomen zijn we rockerfeller center ingegaan voor wat indoor shopping. Daar hadden we kaartjes aangeboden gekregen voor de reherarsel van seth meyers. Helaas ging dit niet door want we hadden een backpack mee en die mocht absoluut niet mee naar binnen :(. Maar we lieten ons hoofd niet hangen en zijn gewoon lekker verder gaan winkelen. Ook hebben we een kopje koffie en een muffin gegeten, dankjewel Mijnie! Op 5th Avenue ook geslaagd voor een leuke souvenir voor Yannick, maar wat dat ziet hij thuis wel ;). Daarna naar ons hotel gegaan voor wat ontspanning en daarna naar times Square voor een pasta bij bella vita. Die smaakte erg goed dus een aanrader! Voor nu een fijne dag alvast vandaag :) en tot ons volgende verslag xx jes de NewYorkLadys.

• 26 April 2017 - 07:25

Ina:

Wat klinkt dat allemaal Super! De NY ladies genieten

• 26 April 2017 - 09:04

MJ:

Hoi ladies, het begint heel vertrouwd te worden dus metro pakken en op stap gaan!
    Even shoppen doen alle New Yorkers

• 26 April 2017 - 10:08